Σελίδα 1 από 1

Zener Drive για την 500άρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2020, 13:54
από dony
Ήδη, από την εποχή του Commodore 64 και την γέννηση της demoscene, οι παραγωγές που βασίζονταν σε 3D διανυσματικά γραφικά και σχήματα φτιαγμένα από wireframes δεν προκαλούσαν συχνά επιφωνήματα θαυμασμού σε όσους τις παρακολουθούσαν. Κι αυτό γιατί από τη μία δεν έδειχναν τόσο εντυπωσιακές και από την άλλη η ύπαρξη custom chips για hardware scrolling, scaling κλπ σε κάποια 8bit και 16bit μηχανήματα μπορούσαν να δώσουν πολύχρωμα, "γεμάτα" σχήματα κινούμενα ταχύτατα, που, αν μη τι άλλο, αποτελούσαν όαση στην θέαση και άφηναν μια γλυκιά γεύση στων ουρανίσκο των ιδιοκτητών των υπολογιστών στους οποίους έτρεχαν.

Σαφέστατα εξαίρεση στα παραπάνω αποτέλεσαν κάποια demos για υπολογιστές που δεν τους πολυβοηθούσε το hardware τους, όπως ο Sinclair ZX Spectrum και ο Atari ST, αλλά και κονσόλες φτιαγμένες ειδικά για απεικόνιση vector graphics, όπως ήταν το Vectrex. Συνολικά πάντως τα διανυσματικά γραφικά βρίσκονταν σχεδόν πάντα "στην απέξω" σε ό,τι είχε να κάνει με demos και παιχνίδια, από τις αρχές της δεκαετίας του '80 μέχρι και τα μέσα των 90s, οπότε τα υποκυκλώματα γραφικών με hardware 3D δυνατότητες άλλαξαν οριστικά και αμετάκλητα τους κανόνες του παιχνιδιού.

Για την συνέχεια, διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα