Σελίδα 1 από 1

Review: Kingdoms of Steam (Amiga)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Αύγ 2019, 17:30
από dony
Kingdoms Of Steam (Commodore Amiga) - Chris Clarke (Game design & graphics)/Hydro (Music)/Brian Bell (Programming)

Το Kingdoms Of Steam ήταν ένα παιχνίδι που αναμενόταν εδώ και καιρό: από τη μία τα πολλά υποσχόμενα screenshots που είχαν κυκλοφορήσει τον καιρό της ανάπτυξής του, από την άλλη το γεγονός ότι είχε φτιαχτεί με τη χρήση του Reality (περισσότερα γι' αυτό στη συνέχεια) και, τέλος, το σημαντικότερο, ένα καινούριο shoot 'em up για την Amiga! Επιτέλους! Άξιζε όμως το Kingdom Of Steam τελικά την αναμονή; Ανταποκρίνεται στις - ομολογουμένως υψηλές - προσδοκίες; Η απάντηση είναι "και ναι, και όχι". Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Για τη δημιουργία του Kingdoms Of Steam χρησιμοποιήθηκε ένα πακέτο λογισμικού δημιουργίας παιχνιδιών που ονομάζεται Reality (a la S.E.U.C.K. και Backbone). Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το Reality είναι φτιαγμένο σε AMOS. Πόσο καλό μπορεί άραγε να είναι ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε με τη χρήση ενός construction kit φτιαγμένου σε… BASIC; Απάντηση: όσο καλό γίνεται με τα παραπάνω ως δεδομένα!

Για τη συνέχεια διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα