Βοήθεια για νέα μέλη

.Για να μπορείτε να στείλετε προσωπικά μηνύματα.... πρέπει πρώτα να κάνετε 1 Post!
.Όταν βάζετε νέες αγγελίες προσθέστε στην περιγραφή του topic την λέξη[ΠΩΛΗΣΗ] ή [ΖΗΤΗΣΗ]
.Το forum μπορείτε πια να το βλέπετε και από το κινητό σας μέσα από την εφαρμογή TAPATALK.

Review: Kingdoms of Steam (Amiga)

ΟΛΑ ΕΔΩ!!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dony
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Σάβ 14 Μάιος 2016, 14:37
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ (Καισαριανή)
Been thanked: 17 times
Επικοινωνία:
Status: Χωρίς σύνδεση

Review: Kingdoms of Steam (Amiga)

#1

Δημοσίευση από dony » Πέμ 01 Αύγ 2019, 17:30

Kingdoms Of Steam (Commodore Amiga) - Chris Clarke (Game design & graphics)/Hydro (Music)/Brian Bell (Programming)

Το Kingdoms Of Steam ήταν ένα παιχνίδι που αναμενόταν εδώ και καιρό: από τη μία τα πολλά υποσχόμενα screenshots που είχαν κυκλοφορήσει τον καιρό της ανάπτυξής του, από την άλλη το γεγονός ότι είχε φτιαχτεί με τη χρήση του Reality (περισσότερα γι' αυτό στη συνέχεια) και, τέλος, το σημαντικότερο, ένα καινούριο shoot 'em up για την Amiga! Επιτέλους! Άξιζε όμως το Kingdom Of Steam τελικά την αναμονή; Ανταποκρίνεται στις - ομολογουμένως υψηλές - προσδοκίες; Η απάντηση είναι "και ναι, και όχι". Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Για τη δημιουργία του Kingdoms Of Steam χρησιμοποιήθηκε ένα πακέτο λογισμικού δημιουργίας παιχνιδιών που ονομάζεται Reality (a la S.E.U.C.K. και Backbone). Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το Reality είναι φτιαγμένο σε AMOS. Πόσο καλό μπορεί άραγε να είναι ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε με τη χρήση ενός construction kit φτιαγμένου σε… BASIC; Απάντηση: όσο καλό γίνεται με τα παραπάνω ως δεδομένα!

Για τη συνέχεια διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα
We sold our soul for Rock n' Roll
Retro-νέα, παρουσιάσεις και δοκιμές: > dony.gr <

Απάντηση