Βοήθεια για νέα και σταθερά μέλη

.Για να μπορείτε να στείλετε προσωπικά μηνύματα.... πρέπει πρώτα να κάνετε 1 Post!
.Όταν βάζετε νέες αγγελίες προσθέστε στην περιγραφή του topic την λέξη[ΠΩΛΗΣΗ] ή [ΖΗΤΗΣΗ]
.Το forum μπορείτε πια να το βλέπετε και από το κινητό σας μέσα από την εφαρμογή TAPATALK.
.Γίνονται επισκευές και Recap σε ΟΛΑ τα Commodore,Atari,Spectrum και Amstrad κατόπιν συνεννόησης.

Review: Vallation (Commodore 64)

ΟΛΑ ΕΔΩ!!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dony
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ 14 Μάιος 2016, 14:37
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ (Καισαριανή)
Has thanked: 24 times
Been thanked: 174 times
Επικοινωνία:
Status: Χωρίς σύνδεση

Review: Vallation (Commodore 64)

#1

Δημοσίευση από dony » Κυρ 13 Δεκ 2020, 14:26

Vallation (Commodore 64) - Jason 'T.M.R.' Kelk (Programming & graphics)/Sean 'Odie' Connolly (Music)

Εντάξει, θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα ξεκινώντας την παρουσίαση του Vallation, και αυτό δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι είναι το πλέον αγαπημένο μου παιχνίδι (από τα "σύγχρονα") για τον Commodore 64, μαζί με το Rocket Smash DX που είχε παρουσιαστεί στο 7ο τεύχος του Retro Planet (Μάρτιος 2015). Συμπτωματικά, τα 2 αυτά παιχνίδια, όπως και τα 2 για τα οποία διαβάσατε προηγουμένως, είχαν συμμετάσχει στον διαγωνισμό του RGCD το 2013 και, συνεπώς, τρέχουν όλα τους σε 16ΚΒ μνήμης.

Το Vallation είναι ένα ημι-shoot 'em up, από την άποψη ότι ναι μεν το διαστημοπλοιάκι που ελέγχει ο παίκτης πυροβολεί αλλά, από την άλλη, αυτό που κυρίως πρέπει να κάνετε είναι να αποφεύγετε πράγματα, παρά να τα καταστρέφετε. Στην ουσία έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι που είναι χωρισμένο σε μεγάλα levels, καθένα από τα οποία αποτελείται από πολλές επιμέρους οθόνες. Η κάθε οθόνη έχει μία είσοδο και μία έξοδο και, εφ' όσον ολοκληρώσουμε κάποια οθόνη δεν μπορούμε να επιστρέψουμε πίσω σε αυτήν. Ξεκινώντας είμαστε εφοδιασμένοι με 3 διαστημοπλοιάκια και, απ' όσο έχω δει, δεν υπάρχει η δυνατότητα για bonus ζωή σε κάποιο σημείο ή σε κάποιο αριθμό πόντων (αν και δεν έχω κατορθώσει να ξεπεράσω τις 100.000). Σε κάθε οθόνη έχουμε να αντιμετωπίσουμε πυραύλους που εκτοξεύονται, περάσματα που φυλάσσονται από ακτίνες laser και εχθρικά διαστημόπλοια τα οποία μπορεί να καταστρέφονται, αλλά μπορεί και να μην καταστρέφονται (το καταλαβαίνετε από την αύξηση του σκορ σας όταν τα πυροβολείτε). Στην ουσία το Vallation είναι περίπου σαν το Cybernoid, εάν αφαιρέσουμε από το τελευταίο τα στοιχεία που το καθιστούν ώρες-ώρες εκνευριστικό!

Για τη συνέχεια, διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα


We sold our soul for Rock n' Roll
Retro-νέα, παρουσιάσεις και δοκιμές: > dony.gr <

Απάντηση