Σελίδα 1 από 1

Tinyus: In Abyss we trust!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 15 Φεβ 2021, 20:17
από dony
"Για δες ρε παιδάκι μου", σκέφτηκα. "Τόσα χρόνια, από τότε που η demoscene βρισκόταν στα σπάργανα, οι πλέον ταλαντούχοι coders των κορυφαίων groups δεν έχαναν ποτέ την ευκαιρία να μας αποδείξουν ότι όσα εντυπωσιακά κι έφτιαχναν στα demos δεν μπορούσαν να τα μετουσιώσουν σε video games με αξιόλογο gameplay". Και έτσι ήταν. Ακόμα και groups τα οποία εν μία νυκτί "το γύρισαν" σε εταιρίες δημιουργίας παιχνιδιών, αυτό το "κάτι" που θα μπορούσε να παντρέψει για παράδειγμα την οπτική πανδαισία και τα εφέ του Eon με το playability factor του Hybris στάθηκαν ανίκανα να το εντοπίσουν.

Θυμάται κανείς την Thalion; Ναι, αναφέρομαι στο περίφημο Γερμανικό software house που φτιάχτηκε από sceners της Atari (ST) demoscene στα τέλη των 80s και κυκλοφόρησε εντυπωσιακές παραγωγές όπως ήταν τα Wings of Death, Leathal Xcess, Lionheart κ.ά. Οι τίτλοι της Thalion ήταν jaw dropping, τόσο στον Atari όπου έδειχναν τα δόντια του "απλού ST" χωρίς να παραλείπουν να εκμεταλλευτούν το αναβαθμισμένο hardware του STE, όσο φυσικά και στην Amiga, στην οποία, ακόμα και σήμερα, το Lionheart θεωρείται ένα από τα πλέον εντυπωσιακά - τουλάχιστον στο αισθητικό σκέλος - παιχνίδια που κυκλοφόρησαν ποτέ. Παρόλα αυτά, καμία από τις κυκλοφορίες της Thalion δεν είναι από τους τίτλους που σκέφτεται κανείς να παίξει πρώτους-πρώτους για να διασκεδάσει και να ξεδώσει, είτε στην Amiga, είτε στον Atari ST. Κάπου εκεί στις λεπτομέρειες, "το 'χαναν"...

Για τη συνέχεια, διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα