Σελίδα 1 από 1

Inviyya: το shooter του διχασμού

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Απρ 2021, 21:14
από dony
Αν δεν με γελάει η μνήμη μου, η πρώτη φορά που διάβασα κάτι σχετικό με το Inviyya, το νέο side scrolling shoot'em up για την Amiga 500, ήταν στις 29 Νοεμβρίου του 2016 (!), στο Indie Retro News. Πέρασαν τεσσεράμιση ολόκληρα χρόνια από τότε, και ο δημιουργός του παιχνιδιού, σε μια - θα έλεγε κανείς - συγκινητική one-man-band προσπάθεια κατάφερε να ολοκληρώσει το παιχνίδι και να το κυκλοφορήσει μέσω του itch.io στις 3 Φεβρουαρίου, στην τιμή των 12 δολαρίων Η.Π.Α. για το ψηφιακό download. Και από τότε άνοιξε ο ασκός του Αιόλου, το κουτί της Πανδώρας και... οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να ανοίξει στους κόλπους της παγκόσμιας Αμιγκικής κοινότητας! Γιατί όμως συνέβη αυτό;

Πρώτα απ' όλα, το παιχνίδι δεν ήταν αυτό που θα χαρακτήριζε κανείς ως bug free. Δευτερευόντως, ο Tigerskunk αποδείχτηκε πολύ καλύτερος ως game developer, παρά ως... διπλωμάτης. Με αρκετές από τις αντιδράσεις του στο feedback των χρηστών έδειξε ότι έχει αυτό που οι Αγγλοσάξωνες αναφέρουν ως short fuse (ευέξαπτος). Και, τρίτον, είχε να αντιμετωπίσει την περίφημη Amiga community, αυτό που οποιοσδήποτε το έχει ζήσει ζήσει στο πετσί του θα μπορούσε να το αποκαλέσει ως - χρησιμοποιώντας τα λόγια του Γιάννη Φιλίππου, πάλαι ποτέ προέδρου της μπασκετικής Α.Ε.Κ. - "πανηγύρι των ζουρλών". Ή, στο πιο δημώδες, "στραβοί, κουτσοί στον Άγιο Παντελεήμονα". Προφανώς με τα παραπάνω δεν υπονοώ ότι πας Αμιγκάς πυροβολημένος, αλλά, let's face it, είναι πολλές οι ιδρυματικές καταστάσεις στον χώρο μας για να προσποιηθούμε ότι δεν πήραμε χαμπάρι ότι υπάρχουν...

Για τη συνέχεια, διαβάστε ΕΔΩ.

Εικόνα